Chiński Qoros 3 najbezpieczniejszym autem wg Euro NCAP ....
Zamieszczone przez cezary 70
Artur dzielnie powiedział tak
Skoro koledzy donoszą że powiedziałeś "Tak" więc teraz z czystym sumieniem mogę Ci (Wam) pogratulować i życzyć Wszystkiego Najlepszego na nowej drodze życia :!: :!: :!: I mam nadzieję, że nie zabraknie Ci ochoty do płodzenia potomstwa które będzie w przyszłości pracować na Twoją ale i na moją emeryturę :!: :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Pozwolisz, że teraz wypije szklaneczkę podwójnie czarnego Jasia za wasze szczęście małżeńskie :!: :!: :!: Wasze zdrowie :!: :!: :!:
Chiński Qoros 3 najbezpieczniejszym autem wg Euro NCAP ....
Kiedyś była tu na łamach forum dyskusja przy okazji małego "śmierdzącego trampkami" chńskiego dostawczaka.....
I długo nie trzeba było czekać. Chińczycy zaczynają robić auta odpowiadające "naszym" standardom. Jeszcze podkupić fenomenalnych projektantów (np jak zrobił Hyundai-Kia) i europejscy producenci drżyjcie
wypadałoby dodać jeszcze parę informacji
ceny startują od 66tys pln a środek to: "Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Wnętrze, najwyraźniej inspirowane VW Passatem, rozczarowuje pod względem jakości zastosowanych materiałów."
wymiary bardzo zbliżone do O3
wypadałoby dodać jeszcze parę informacji
ceny startują od 66tys pln a środek to: "Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Wnętrze, najwyraźniej inspirowane VW Passatem, rozczarowuje pod względem jakości zastosowanych materiałów."
wymiary bardzo zbliżone do O3
Jeśli rozczarowuje pod względem jakości materiałów tzn że musi być wszędzie twardo i szaroburo lub czarno z zapachem trampek włacznie :szeroki_usmiech . Bo skoro O3 ma wysoką jakość materiałó wnętrza wg wielu redaktorów to co tu musi być za kibel gdy "rozczarowuje"
Swoją drogą małymi kroczkami ale dość szybko ida dalej, jak pisałem wyżej, teraz potrzebny odpowiednio "po europejsku" widzący motoryzację designer i kolejny kroczek pewnie za chwilę zrobią. Cena ....w rzeczy samej z sufitu. Nawet gdy zrobią w końcu coś trzymającego ogólnie europejski poziom to i tak cena będzie musiała zastrzelić konkurencje bo nawet gdy będzie "rynkowa" to i tak furacz podzieli los optimy/i40.
Choć w kompaktach może zda się być inaczej.....
No cóż za 66 koła to będzie ciężko żeby to pojechało;p. Myślałem, że cena będzie na poziomie logana, może nieco wyżej.
Za stworzenie i produkcję aut marki Qoros odpowiada azjatyckie skrzydło spółki. Zadaniem jej izraelskiej części jest wprowadzenie ich na Stary Kontynent.
ps. czytalem, ze siec telef. PLAY (P4) powstala za chinskie pieniadze - siec ktora totalnie (in plus) zmienila ceny rozmow tel. w Polsce (dzieki wojnie cenowej przez P4 zaczetej wszyscy obnizyli ceny i polepszyli oferty). Gdyby to samo moglo sie stac w swiecie motoryzacji - nie mam nic przeciwko.
ps.2 swoja droga jak oni to zrobili, ze dostali najwiecej punktow? moze po polsku... czyli przypadkiem? ;-)
Z zewnątrz nawet autko ładnie wygląda - mi się podoba. Gdyby to miało ceny od 40tys. to mógłby być hit, ale tak to mało kto odważy się zaryzykować kupno za taką kasę gdzie można mieć wieeeeeeeeele innych samochodów sprawdzonych marek
Bez stworzenia stabilnej bazy serwisowej nie ma przyszłości. Kiedyś Porada próbował sprzedawać Tatę na naszym rynku. Nie udało się, przypuszczam że klienci nie decydowali się na zakupy bez gwarancji serwisu i zaopatrzenia w części. IMHO budowa własnej bazy jest zbyt kosztowna, z drugiej strony jaka inna firma zdecyduje się na hodowanie węża na własnej piersi. :diabelski_usmiech
Bez stworzenia stabilnej bazy serwisowej nie ma przyszłości. Kiedyś Porada próbował sprzedawać Tatę na naszym rynku. Nie udało się, przypuszczam że klienci nie decydowali się na zakupy bez gwarancji serwisu i zaopatrzenia w części. IMHO budowa własnej bazy jest zbyt kosztowna, z drugiej strony jaka inna firma zdecyduje się na hodowanie węża na własnej piersi. :diabelski_usmiech
a jak już wybudują bazę dealersko-serwisową to cena za auto będzie jeszcze wyższa, już zupełnie na europejskim poziomie.
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
pogadamy za parę(naście) lat
(już pewnie po mandaryńsku wtedy )
Tez tak uważam, potrzeba im trochę czasu i jeśli będą zdeterminowani aby cel osiągnąć to osiągną bo mają zaplecze.
Panowie, to podobnie było ze skodą. Kto by postawił te paręnaście lat temu patrząc na favoritkę że będzie taki sukces marki?...Każdy sądził (o czym najbardziej krzyczeli nasi związkowcy i nie tylko), że Niemcy kupują skode żeby zniszczyć markę. Ot...jaka sromotna pomyłka i potem płacz : dlaczego nie u nas? Bo mamy miliony kompleksów i żyjemy ciągle tylko historią.
Pamiętam jak właśnie te chyba kilkanaście (jak szkoda pisze) lat temu KIA sie pchała do nas. Każdy sie pukał w czoło kto taki szmelc ( na tamte czasy) kupi. U nas koleś miał jeśli się nie mylę salon fiata i wszedł wtedy w układ z KIĄ. Ludzi myśleli - samobójca. Teraz u niego ruch a we fiacie w innej części miasta wiater hula.
Z KIA też wydawało sie to niemożliwe przy ówczesnym jej poziomie aut. Wystarczy mieć kasę, determinację i wizję i jest sukces. Bo niezależnie jakie kto ma zdanie na temat KIA/H osiągnąć to co osiągnęli w tak krótkim czasie to jest sukces.
Także jak przedmówca- pogadamy za kilkanaście lat...po polsku mam nadzieję :szeroki_usmiech
Alonzo_, dokładnie, mój wujo ujeżdżał hundaja pony to się wszyscy w łeb stukali, co to za jednorazowe gówno :lol:
inna sprawa, że samochodzik już wtedy okazał się całkiem ok
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, Alonzo_,
tylko czy wtedy cena Hyundaja czy Kia'ii nie była jakoś znacząco niższa?
Jeżeli weźmiesz cenę 66kPLN za wersje minimum i bodajże 87kPLN za wersję top to ciężko wróżyć sukces (O3 zaczyna się bodajże od 60k PLN)
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Zorr, cena jest z kosmosu tego auta. I sie z Tobą zgadzam. Takie rzeczy zweryfikuje rynek. Albo będą musieli sie dostosować albo dupa.
KIA generalnie nie popełniła błędu i nie zapodała cen z sufitu. Tak było w poprzednich modelach , które były troszkę gorsze od konkurencji europejskiej i troszkę przy tym tańsze i to działało. Teraz modele są konkurencyjne i ceny już niespecjalnie okazyjnie niskie. Jaka jakość taka polityka cenowa.
Generalizuje , bo pojedyncze modele (zwłaszcza w średniej) są pod względem ceny i wersji wyposażenia mało "elastyczne" - co niestety dla klienta jest istotne u nas i sprzedaż taka jaką widać na drogach - b słaba niektórych modeli.
Koniec końców Chińczycy pewnie dadzą dobrą cenę - ale ta cena będzie wynikała raczej z tego, że ich zakłady nie przeznaczają takiej ilości pieniędzy na badania tylko wszystko się na żywca kopiuje.
Paradoksalnie ciekawe czy jak będą chcieli z tym wejść na rynek europejski to czy ktoś się do nich nie przyczepi a jakieś patenty.
Michał
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
przypominam, ze VOLVO jest CHINSKIE obecnie. a co do patentow, to fakt, ze Chinole to olewaja (moze i slusznie...?) ale jesli chodzi o rynek hybryd to sa lepiej pod tym wzgledem rozwinieci niz nasza kochana UE... i oni w ogole maja pominac w swoim rozwoju w Chinach etap diesli, ale od razu stawiaja na auta elektryczne. Czyli obecnie dominuje benzyna, a w przyszlosci ma byc na prad...
ps. ale z cena tego pojazdu (nie moge zapamietac jego nazwy...) to beda musieli zejsc na dol, inaczej nikt u nas tego nie kupi.
Chińczycy tym Europy nie zawojują, bo raz cena z sufitu, a dwa w segmencie średniaków jest duża konkurencja. Powinni zacząć tak jak Hyundai i Kia od aut miejskich i kompaktów, chociaż tam też teraz tłoczno.
Ale to już problem Chińczyków.
O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz